Jobbintervju

JOBBINTERVJUN ÄR ÖVER, och gick jätte bra. enligt mig iaf (a) Dom va super snälla.. Iofs så var det en grupp intervju. Men det gick sjukt bra iaf! Så nu är det bara att vänta.. Det är nu man inte ska vara för glad, och liksom Jag kommer att få jobbet, jag vet det. Bla bla bla.. För tänk om det sen visar sig att man inte får det, då bli man ju sjukt besviken. Inte sant?
Men jaja, min dag i största allmänhetså har jag faktiskt inte gjort så värst mycket idag. Kollade på Flicka med pärlörhäng på förmiddagen, har läst boken så jag va bara tvungen att kolla på den! Och det visade sig att den inte alls va lika bra som boken! Riktigt synd faktiskt! Sen har jag öhm, pluggat smått. Inte mycket. Plugga är det jag verkligen egentligen borde göra. Men jag har verkligen inte haft orken idag. Har kännt mig dålig och mått skit illa. Så, jag väntar bara i stort sett på att spy och bli magsjuk .. Bra inställning va? ^^
Nej, nu måste jag tyvärr sova. Ska till täby imorgon och luncha med min kära kusin E. Ska bli riktigt mysigt :) Vi har inte setts på sjukt länge, saknar dig E!

Puss och sov så gott :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ord fick dig att bli lugn :D

2008-04-02 @ 11:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0