JOBB JOBB JOBBET ÄR MITT :D

Okej, innan jag börjar min lilla resumering om de senaste dagarna som jag inte bloggat. Måste jag bara säga!
JAG HAR FÅTT JOBBET JAG SÖKTE :D:D:D SÅÅ GLAD :D (a)

jaj, ville bara säga det, är sååå stolt över mig själv! Åter till min resumering..
Igår åkte jag till Täby Centrum så att jag va där till 1. Då jag skulle äta lunch med min kära kusin! Har saknat honom sjukt mycket! Det va så mysigt. Haha, vet ni? det va typ bara vi två som snackade i hela restaurangen! Alla va så grymt tråkiga! Men icke vi :D (a) Efter lunchen så återgick han till sitt jobb och jag gick runt och shoppade ett tag innan jag åke iväg till Fridhemsplan där jag skulle dansa :D Gick åt skogen igår, för att jag va super yr och mitt huvud värkte som om en gris blivit stucken! Men men, så kan det va ^^
Idag då, jo idag surrni, va min första dag i skolan på 3 månader. Va servetris för första gången, och det gick super :D Jag och N, fick det största sällskapet. Vilket också gick bra :) är väldigt stolt över mig själv. Nu har jag inte gjort ett skit, och jag ska lägga mig tidigt, det är en dag imorn också :p

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0