Idag då?

Ja, idag. Det va tänkt att jag skulle hinna förbi trafikskolan, men det hann jag icke. Så det fick bli direkt in till Stadsbiblioteket istället där jag träffade M & T. Runt 5 snåret så drog jag och T till jobbet, där hon skulle jobba och jag skulle på utbildning som håller på tills på onsdag.

Vet ni, jag måste bara berätta! Idag när jag höll på att ta kort med M tror ni inte att kamerahelvetet gör uppror så att det står "Memory card error" när man ska kolla på bilderna!? Jävla kamera, blir så arg! Aja, så kan det gå. Nej, man kanske ska ta och sova nu. Eller vad säger ni? Har prov imorgon så jag måste plugga innan det. Suger men men!

Godernatter allesammans :) See ya imorgon xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0