Dåligt jag vet...

Asså nu på den senaste tiden har jag inte orkat uppdatera! Och jag vet det är tråkigt, men jaja.. Iaf.
Kan väl börja med att säga att jag har haft det sjuk skönt och grymt roligt i helgen :D
Fredags va fan gjorde jag då? ehm.. Jo jag tränade först boxning med S. Sen skulle jag ha åkt och varit social med S,J,E å massa andra. Men jag orkade fan inte. Så det vart en hemmakväll med min käre bror. Väldigt mysigt om jag får säga det själv :)
Jaha, i Lördags då, jo. Vaknade av ett sms från M där det stog " Stan vid 12? " och vad va klockan då när jag vakna? JO 20 över 10?! Tror ni inte att man blev lite Stressad? Jo precis, så det va bara att gå upp och duscha och äta frulle. Sen försöka att hinna med den tidigaste bussen.. Men när jag nästan va i Brommaplan så ringer M och säger att hon är där och väntar på hennes pojkvän, så det va ju tur. För då hoppade jag av och träffade henne där :D Sen åkte vi alla 3 in till Stadsbiblan och pluggade ett bra tag. Sen vart det mat på kungshallen och en shoppingtur för att vi skulle hjälpa hennes pojkvän att hitta en väska och sen tvingade vi honom att köpa ett par svarta jeans och en snygg mys tröja :D Och tänka sig, han gjorde det också (a)
Igår, Söndag, gjorde jag inte alls mycket. Städade rummet, som såg förjävligt ut, rent ut sagt! Torkade golv och allt, är fan stolt asså (a) Sen vart det fika med familjen och sen pluggade jag som satan för att jag har prov imorn i Hälsa!

Nej nu väntar Hälsahäftet, Skriver sen :) Och lägger upp lördagens outfit och det jag shoppade i Täby, för 70 år sen ;D haha!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0