a little update

Ja jag vet att jag inte har uppdaterat. Men jag har fan ett liv utanför datan! Har haft en massa att göra och sen har jag haft en fullspäckad helg! SÅ MYS!
Speciellt igår (a) Bästa dagen på otroligt länge! Vi ska icke gå in mer på den dagen. Men jag kan säga att jag hade sjukt ul på jobbet iaf, jobbade från 12-19 så det va segt. Men man hade hela kvällen att se framemot! och Lyckad blev den, kan jag säga! Wiie!
Jag och T käka fan upp en hel soyaglass med choklad smak och sjukt mycket godis! Så OTROLIGT gott! 
Åh idag när jag kom hem har jag faktiskt varit duktig och pluggat matte sen orkade jag inte mer och då ringde M och så snackade vi till vi båda typ somna i telen :p haha! 

Nej, nu ska jag hitta på nått att göra!
Ajö!


Kommentarer
Postat av: Tuva

Mums för soyaglass! :P

2008-04-21 @ 15:39:31
URL: http://tuvas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0