Happy Saturday

Michelle är hemma :D WIIE ()=)

I
dag har jag bara slappat, och jag som hade så mycket att göra, Suck!! Aja, Michelle ringde mig iaf när hon kommit hem och frågade om jag kunde hänga med och äta pizza med henne och Sara.. De tog en tid att övertala mig, men sen bestämde jag mig för att jag skulle äta med dom iaf (: Pappa skjutsade mig dit, och jag mötte dom där.. Mys mys, Vi ringde dt fredrik också HAH" alltid lika trevligt tycker jag.. Så vi fyra satt där och åt. Men blev det någon pizza? HAH, svar Nej! Vi blev nyttiga istället. eller ja. alla utom Fredrik! För han åt kebab, och Michelle åt pasta och jag och sara varsin avoccadosallad :D SKIT GOTT :D:D
Ja, vi satt där i typ 2 timmar och hade så otroligt roligt! har inte haft så skoj på länge asså xD HAHA!

Träffade Tobias och Mattias mina två gamla klasskompisar. har inte träffat dom på år och dagar. Tihi, dom är så söta så ;D

Ja de här va min dag/kväll, trevligt va? :D

Puss och kram skumbanan


Kommentarer
Postat av: michelle

snutteplutt:) nu ska jag göra mig redo för att shoppa med dig

2007-12-30 @ 13:57:52
URL: http://www.michellebergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0