fredag igen ^^

Jaha, och så va det fredag igen /: ^^ Varför går tiden så fruktansvärt snabbt? Asså, på måndag är det liksom nyår och det har redan gått 5 dagar sedan julafton va!
Aja, iaf.. Idag åkte jag hem från min pojke, sorgligt! saknar honom redan.. Jag har haft så otroligt mysigt med honom, han är världens underbaraste! Jag älskar honom. <3
Vi har iaf haft otroligt mysigt, förutom att han skrämde livet ur mig igår kväll. han stog bakom hans mammas gardin in till hennes rum och jag satt i hennes säng med hans hund och myste. Och grejjen va att jag visste att han stog där, men jag vågade inte gå dit och kolla efter eller gå ner till hans rum själv, så jag ropade på hans lillebror så han fick följa med mig, men gjorde han det?! NEJ! HAH! aja, älsklingen min skrämde mig iaf, hah. den ungen! ():)

Jaja, Michelle smsa och sa att hon inte skulle komma hem idag, utan hon kommer nog imorgon, WIIE :D Längtar ()=)

Nedräkningen har börjat till NYÅR!
Lördag, Söndag, MÅNDAG! WIIIE!

Nej, men nu ska jag kilelixa, Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0