Födelsedagen

Igår var den en Stor dag, med ett STORT S. Det var nämnligen så att lilla jag fyllde 17 år! (: Så nu är jag äntligen en stor flicka som alla andra :D * Stolt *

Idag blev det en tidig morgon för miss Johanna. Hon var nämnligen tvungen att gå upp så tidigt som klockan Nio på morgonen, för att alla hennes kusiner, mostrar och fastrar och allt vad det nu är skulle komma för att fira henne klockan Ett. Och självklart så skulle hon bjuda på mat, som Bara hon skulle göra! HAHA, så typiskt mig ^^
Men iaf, allt gick jätte bra, hon hann göra all mat in i sista stund, alla gillade maten och hennes berömta Philadelphia tårta (:

Jaa! Dom här två dagarna har varit riktigt trevliga. Fick till och med träffa min kusin som bor i Australien nu, har saknat henne såå mycket!

Men men, nu är klockan 23.50 så jag måste kila iväg för att sussa nu, ska upp tidigt imorgon och träffa Älsklingen Michelle (:

Sov så gott allesammans


     


Kommentarer
Postat av: Michelle

En ny bloggstjärna är född

2007-12-22 @ 23:50:24
URL: http://www.michellebergstrom.blogg.se
Postat av: Michelle

Gud vilken sööööt bild!

2007-12-23 @ 13:32:36
URL: http://www.michellebergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0