Dagen före Julafton

Idag var en sådan dag som jag hade velat sova lite längre, va så trött när jag skulle upp vid halv nio på morgonen för att åka in till vällingby med Michelle :)
Men grejjen är att det är så roligt att träffa denna rara flicka. Från att ha varit hur trött som helst till att bli den där pigga allärta flickan. Tihi, sånt är lite festligt tycker jag. ()=)
Det här var en morgon som skulle bli lugn, vi skulle bara till Apoteket som vi trodde öppnade klockan 10 i Vällingby, men icke sa nicke gjorde det det! Utan då öppnar det 11! SNACKA om misslyckat!
Jaja, iaf. Så vi fick ta tunnelbanan till Brommaplan, men inte öppnade dom förens vid 11 dom med!
Så allt slutade med att vi satte oss på donken med en STOOOOOR pommes och ett litet vattenglas :)

HAha, men vi gjorde iaf vad vi skulle på Apoteket sen. Sen bar det av hemmåt och nu är min lilla Ariel på Västkusten fram tills på fredag, jag kommer sakna henne väldigt mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0