BÄSTA JULAFTON NÅGONSIN!

JULAFTON!

Idag är det Julafton, eller nu är den över. tråkigt nog! Jag verkligen älskar julafton! Så mysigt!!
men i år har det icke varit någon snö, vilket är synd, det som är så mysigt ()=) aja, iaf!

Dagen började med frukost framför tv med min käre familj, sen blev det att fixa all mat innan halv 12 för att då skulle min kära släkt komma på jullunch (: Tihi, det är alltid lika mysigt.. Så vi åt luch sen blev klockan 2 och alla va tvunga att åka hem, för klockan 3 börjar ju kalle anka. Och det är man ju tvungen att kolla på, det är ju trots allt tradition ()=)

Efter kalle blev det sleep time för min mamma och mig. Vi sov så mycket som 1 timme! SÅÅÅ SKÖNT!
Ja, sen rullade kvällen på. Julmiddag först och sen Julklappsöppning!
Bästa Julklappen va ju ändå Tokio Hotels cd :D ÅÅÅH!, den är bara för bra! tihi, man måste ju lära sig låtarna tills konserten den 3 april! För då bär det av till Hovet med min Bästa vän Michelle (: Ska bli väldigt trevligt..

GOD JUL PÅ ER ALLA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0